شما اینجا هستید >   تماس با ما > تالار گفتمان
 
  انجمن ها  مباحث  تکنولوژي هاي رو...  نسل آينده تلفن هاي همراه
قبلی قبلی
 
بعدي غير فعال
پست جديد 2012/07/15 04:07 ب.ظ
  SuperUser Account
پست ارسال شده است 11
بدون رتبه


نسل آينده تلفن هاي همراه 
تغییر داده شده توسط SuperUser Account  روی 2012/07/15 04:09:09 ب.ظ)
شايد شما هم از آن افرادي هستيد که از خود مي پرسيد تبلت بخرم يا لپ تاپ يا يک گوشي موبايل؟
چه خوب و چه بد، آنقدر دنياي تکنولوژي تلفن همراه پر سرعت است که نظر همه را به خود جلب کرده است. شايد امروز با وجود هزاران اپليکيشن که شما را از کارت هاي تلفن خارجي و دستگاه هاي مسير ياب و هزاران دستگاه ديگر بي نياز مي کند، ما را مجبور کرده تا اين وسايل را که حالا در جيب ما به عنوان يک دستگاه موبايل جا مي شود همراه داشته باشيم. اما اين تنها مزيت تلفن هاي هوشمند و تکنولوژي هاي جديد آن نيست. سرگرمي هاي مختلف، دوربين، ابزارهاي جالب و حتي خود گوشي هاي موبايل که به لحاظ سخت افزاري و نرم افزاري هزاران تکنولوژي جالب و نو را با خود يدک مي کشند، تصميم را براي انتخاب آسان و گاهي سخت نموده اند. اين تکنولوژي ها هر روز و هر روز ما را تعجب زده تر مي کنند و اين رقابت تنگاتنگ بين توليد کنندگان اگر چه سود زيادي را براي آنها به ارمغان مي آورد ولي در نهايت به نفع مطرف کننده ادامه دارد.
اما  اين رقابت تا کجا ادامه خواهد داشت؟ و نسل آينده تلفن هاي همراه به کدام سو خواهد رفت پاسخي است که تنها در حد گمانه زني داده مي شود. البته توليد کنندگان تنها به ورود اين تکنولوژي هاي داغ بسنده نکرده و هنوز محصول جديد را به بازار عرضه نکرده خبر از محصول ديگري مي دهند که باعث شگفتي بيش از پيش مي شود.
به عنوان مثال نوکيا به تازگي از گوشي انعطاف پذير خود با نام ” kinetic device ”  پرده برداري کرده است. يا HTC که محصول OneX خود را  به تازگي وارد کرده خبر از محصولي جديد تر مي دهد. بگذريم از هزاران اپليکيشن جديد که جايگزين هزاران دستگاه شده اند و هر روز بيش از پيش هوش از سر آدم مي برند.




 
قبلی قبلی
 
بعدي غير فعال
  انجمن ها  مباحث  تکنولوژي هاي رو...  نسل آينده تلفن هاي همراه