شما اینجا هستید >   تماس با ما > تالار گفتمان
 
  انجمن ها  مباحث  تکنولوژي هاي رو...  ربات پرستار
قبلی قبلی
 
بعدي بعدي
پست جديد 2011/12/19 02:14 ب.ظ
  SuperUser Account
پست ارسال شده است 11
بدون رتبه


ربات پرستار 
تغییر داده شده توسط SuperUser Account  روی 2011/12/19 03:15:25 ب.ظ)
 شرکت بين المللي Gecko Systems مي‌گويد کار ساخت نمونه آزمايشي CareBot MSR 3.87، که براي نگه‌داري از افراد بيمار، سالمندان و کودکان طراحي شده است، به پايان رسيده است. به گفته مدير اجرايي شرکت، آر مارتين اسپنسر، اين ربات مي‌تواند بدون نياز به شارژ به مدت ۱۴ ساعت به طور بي‌وقفه کار کند.

از آن‌جا که شرکت، نرم افزار و سخت افزار Gecko Trak را براي اين ربات توليد کرده است، CareBot قادر خواهد بود فرد مورد مراقبت را از اتاقي به اتاق ديگر دنبال کند. او حتي مي‌تواند زمان مصرف داروها يا آغاز سريال مورد علاقه مادربزرگ را نيز به او يادآوري کند! بنا به اطلاعات به دست آمده از Gecko Systems مجموعه‌ گسترده‌اي از نرم افزارها و سخت افزارهاي مختلف طراحي و در CareBot در کنار هم قرار گرفته‌اند و به همين دليل اين ربات دقيقا مي‌داند در چه زماني و در صورت بروز چه شرايطي بايد با بستگان فرد مورد مراقبت تماس بگيرد.

CareBot ظاهري کاملا مانند يک ربات دارد! اگرچه بسيار آهسته حرکت مي‌کند (البته اين موضوع نبايد اختلالي در نگه‌داري از سالمندان که خود قادر به حرکت سريع نيستند ايجد کند) اما به راحتي با شما حرف مي‌زند و اگر در ابتداي هر جمله‌ نام آن را بر زبان بياوريد، کاملا متوجه صحبت شما شده به آن پاسخ مي‌دهد، به گونه‌اي که به تدريج به عضوي از خانواده تبديل مي‌شود.
 
قبلی قبلی
 
بعدي بعدي
  انجمن ها  مباحث  تکنولوژي هاي رو...  ربات پرستار